کیست هموراژیک تخمدان

با سلام.من با تشخیص دکتر کیست هموراژیک دارم.چند وقت است برای بارداری اقدام کرده ام.دوره هام 28 روزس و آخرین قائدگی در تاریخ 6 تیر بوده است.از روز 28 تیر لکه بینی دارم و بنا به توصیه دکتر این ماه به مدت 5 روز است که از قرص دوفاستون استفاده می کنم.ولی لکه بینی من همچنان ادامه دارد و قطع نشده است.چه کاری باید انجام بدهم؟

سلام عزیزم
یکی از عوارض مصرف دوفاستون لکه بینی هست. اگر بعد از اتمام قرص ها باز هم لکه بینی داشتید به پزشک تون مراجعه کنید تا علت رو بررسی کنن

با سپاس از جوابگویی،روز چهارشنبه هفته پیش این کیست مشاهده شده و من از چهارشنبه قرض دوفاستون میخورم.دکتر گفت تا دوهفته قائدگی صورت نمیگیرد ولی من امروز بعد از 5 روز خوردن قرص پریود شدم.میخواستم ببینم باید ادامه بدهم قرص را یا تا 15 روز دیگه صبر کنم مجدد شروع کنم.

خواهش میکنم عزیزم
بهتره با پزشک تون مشورت کنید شاید لازم باشه داروتون رو تغییر بدن

خیلی ممنون از راهنماییتون حتما تماس می گیریم.

موفق باشید عزیزم :rose:

گپ‌های این سالن به صورت خودکار پس از گذشت 5 روز از آخرین پاسخ بسته میشن، بعد از اون ارسال پاسخ جدید دیگه مجاز نیست. اگه می‌خواید راجع به همین موضوع صحبتی داشته باشین، می‌بایست گپ جدیدی رو آغاز کنین.

مسئولیت محتوای ارسال شده بر عهده شخص منتشر کننده است و مامی‌گپ هیچگونه مسئولیتی در قبال مطالب ارسالی کاربران ندارد.